Sunday, January 25, 2009

baby 20

Crazy Cakes

Situation 1; IN MY ROOM grrr, geram aku, geram sangat, asal kawan2 aku semua,cam ignore je birthday aku , padahal aku siap bwat annoucement lage, almost of them masing buat muke je, ahhh, cam nak kena penyepak, sampaikan aku shoutout sorang2 kat dalam bilik taw, sampaikan malam tuh i was cryin and mengadu kat syahril( ehem, ehem) , dye pown suro aku sabar je, thanxs sygg.. y must dorang bwat kat aku cmnie, tyme dorang happy2 je clebrate birthday segala, y time ak cm ape tahhh.

Situation 2: IN CLASS thenn, besok pown aku bwat ta tawu je la kann, classmate aku yang ta bpe close pown bole wishh taw, dorang bwat bodo, aku lage bodoo2 kann je,hahahahaa;) geram weyhh. then petang tuh afta abes class.

Situation 2; IN MY ROOMY oppsss, sengal.. tepat kol 6 petang on 13 jnuary dorang buat suprise plak kat aku.. menjerit taw aku, sampai nges2 pelok dorang taw, dorang siap bge present lage, ak kate ta payh laa, da besa da... malu je, nges pelok2 ahh, ade video tyme tuh , tpi segan laa nk bge korang tengok, coz aku pakai short kann, dahlaa peha besar . segan plak . hahahahaa..everybody semua nanges tgok aku nanges jugak, weyhh, aku sayang korang weyhh, even aku ade terngumpat , or terngadah ke ,minta ampun bnyak2 korang mmg kawn yangg beshh, havoc bilik aku afta mkan kek, photoshoot plakkk, abesh katil aku mentang2 lawa dok post2 ramai kat stuhh.hahahaha

kawankuh yangg menyoi
ps; bear-bear pown nak sebok jugak kann2



jue, mira and mya
korang, mmg nak kena sekeh ngun aku

No comments: